wtorek, 6 sierpnia 2013

Spódnica Tutu Koronkowa z wymiennymi halkami

Kolejny zakup na PaperCats, wreszcie znalazłam sklep, którego asortyment trafia w mój gust w 100%. Chętnie zdobyłabym większość rzeczy tej marki ;).

Tym razem jednak opiszę koronkową spódnicę tutu dostępną w sprzedaży wraz z wymiennymi halkami. Wiedziona ciekawością oraz perspektywą zmieniania wyglądu spódnicy, zakupiłam wszystkie kolory halek. Każda z nich prezentuje się ładnie, choć całkowicie inaczej. Najbardziej przypadła mi do gustu halka czerwona, następnie czarna oraz fioletowa. Spódnica jest bardzo rozkloszowana, daje przyjemny dla oka efekt. Jestem zdziwiona, że udało uzyskać się go bez tiulowej halki. Czuję się w niej bardzo dobrze, komfortowo.

Na stronie sklepu widziałam opinie jakoby gumka miała uciskać nawet szczupłe osoby, ja jednak niczego takiego nie zauważyłam. Gumka spódnicy leży mocno w talii, jednak nie sprawia dyskomfortu, jest jedynie dopasowana.

Spódnica dobrze oddaje mój styl (może powinnam powiedzieć: jeden z trzech stylów między którymi kursuję?), nadaje się zarówno na co dzień jak i do sytuacji formalnych. Uważam ją za kolejny udany zakup.


Model: Spódnica Tutu Koronkowa
Rozmiar: Uniwersalny
Cena: 85 zł
Obwód w pasie: minimalnie 60 cm/ maksymalnie 110 cm
Długość spódnicy bez paska: 50 cm
Długość halki: 46 cm
Tworzywo: poliamid

Spódnica sprzedawana jest z wliczoną w cenę czarną halką, inne kolory można dodatkowo zakupić w cenie 12 zł za jedną halkę.

Długość wymiennych halek z koronką: 50 cm
Obwód w pasie: minimalnie 60 cm/ maksymalnie 110 cm











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz